De ‘Samen. . . . . ” activiteiten op de dinsdagmiddag in ‘de Huiskamer’ staan de komende 2 maanden in de vakantiemodus. De schilders hebben hun kwasten in de terpentine gezet en zijn van plan om deze er op 15 september pas uit te halen. De breiers echter verwachten ’n extreem strenge winter. Zij gaan gewoon door met het breien van sokken, wanten, mutsen en sjaals.
Op de poster hierlangs vind u alle relevante datums. De vrijwilligers en begeleiders van de activiteiten wensen u ’n hele fijne vakantie toe.